zaterdag 1 januari 2011

2010, 2011


2010 was een jaar met hoogte en diepte punten. Ik heb mijn debuut gemaakt in de Nederlandse Basketbal eredivisie. Ik ben naar Duitsland, Servië, Macedonië en Bulgarije geweest en dat was helemaal te gek. Heb veel nieuwe ervaringen op gedaan als basketballer, en als mens.

Ook ben ik geselecteerd voor het Nederlands Team U16, maar daar ben ik zelf uitgestapt in verband met het vele extra reizen, trainen en wedstrijden spelen in combinatie met mijn hevige groei en diabetes. Ookal ben ik daar niet mee door gegaan, het was wel een grote eer om geselecteerd te worden. Maar helaas was er ook 1 groot diepte punt. Ik heb tijdens een basketbalwedstrijd mijn arm ernstig gebroken. (Meer informatie in mijn vorige post.)

Mijn 'Comeback' staat gepland voor begin 2011. We gaan er over 2 week weer vol tegen aan met fysiotherapie en ik ga ontzettend hard aan het werk om zo snel mogelijk weer het basketbalveld te kunnen betreden.

Ik wens iedereen een heel erg fijn, sportief en succesvol 2011!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten