zondag 6 maart 2011

Russia

Veel meegemaakt afgelopen periode, veel nieuws te bloggen dus!

We zijn van 20 tot 26 Februari naar Moskou, Rusland geweest. We hebben 5 wedstrijden gespeeld en veel sightseeing gedaan. Alles zat in 1 complex: basketbalveld, sportschool, zwembad, Hotelkamers en een Sauna. Alles was erg goed geregeld. We sliepen in tweetallen op hotelkamers die verspreid waren over 3 verdiepingen en ik had (natuurlijk) mjn camera mee om alles op film vast te leggen!

We hebben onder andere het Kremlin, het Rode Plein, Sergiev Possad en de grootste kerk in Rusland bekeken. Ik heb alles gefilmd en ik ben druk bezig om hier een film van te maken. De intro van de film staat wel al op Youtube:


Van het slapen van de coaches tot het (niet zo super) lekkere eten, alles komt in de film! Het was een geweldige trip, en ookal hebben we uiteindelijk 0 van de 5 wedstrijden gewonnen, ik heb veel geleerd van de Russen en dat neem ik mee terug naar Nederland! Ik treed niet te veel in details over de trip, omdat de beelden van mijn videoverslag meer zeggen dan woorden. Zodra deze af is zet ik hem natuurlijk op mijn blog!

Ik wou nog 1 ding laten zien wat er in Rusland is gebeurd.. waarom? omdat het gewoon moet. We deden 3-on-3 toernooi en bekijk deze schokkende beelden

"Wie zegt dat Jordy geen drietjes kan schieten?" 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten